יום שני, 15 באוגוסט 2016

ככה זה כשיש שניים

זוגיות היא דבר מעניין. מצד אחד ישנה שאיפה תמידית להיות עם מישהו שיחשוב- מה יחשוב, שידע- שאני הכי-הכי בעולם והוא בחר בי מרצונו החופשי ואני בחרתי בו מכל הלב והנשמה. מצד שני... ישנו הרצון הטבעי שלנו להיבדל, להיות ישות נפרדת ועצמאית בתוך הדבר הזה שנקרא זוג.

זוגיות היא עניין מאתגר. לא פשוט לחלוק מרחב משותף עם אדם שונה ממך- לפעמים יותר, לפעמים פחות. מצד שני, אמרו כבר לפניי כי לא טוב היות האדם לבדו- אין דבר מנחם יותר מלדעת שיש זרועות לחזור אליהן אחרי יום עמוס.
זוגיות היא דבר יומיומי אבל אוי לנו אם נשכח להתייחס אליה בכל יום.

זוגיות היא דינמית, קובייה הונגרית שמשנה את רצף צבעיה בכל תזוזה. אני לא המבריקות האלה  שבסיבוב אחד או שניים מצליחים ליישר קו עם רצף הצבעים אבל אני שמחה על כך- זה משאיר אותי עם הצורך לנסות להשתפר כל הזמן.

זוגיות היא רהיט מורכב ומלא חלקים שמגיע בלי הוראות הרכבה ואולי גם איזה בורג חסר.
רק התבוננות מהזוית הנכונה, תשומת לב לחלקים הכי קטנים ונכונות להקשיב לרעיונות של השני/ה יביאו לתוצר המוגמר. אבל כמו כל רהיט שמדי פעם נשרט, נחבל, נגרר, כך גם הזוגיות דורשת הסתכלות מחדש מדי פעם, תיקון פה ושם, שיוף עדין, חיזוק.

מתרגשת לקראת ט"ו באב האהוב, מלא הקסם והיופי. לרגל חגיגות האהבה אני מזמינה אותך להנות ממבצע של 1+1 על כל זרי הפרחים לראש ולהתקשט לכבוד החג היפה הזה. כי ככה זה כשיש שניים.

*המבצע תקף עד יום ראשון 21/8 או עד גמר המלאיתוכלו לבחור מהגלריה פה
*ברכישה טלפונית 0522695224.
*משלוח לכל חלקי הארץ. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה